Ensinööriklubi: Tuottaako tekniikan ja yhteiskunnan kehitys luottamusparadoksin?

Luottamusta tarvitaan enemmän kuin koskaan, mutta samalla sen muodostaminen on vaikeampaa kuin milloinkaan. Mikä on tekniikan ja yhteiskunnan kehityksen vaikutus sekä merkitys luottamuksen muodostumisessa? Tekniikan museon Ensinööriklubi kutsuu kehittämisestä ja innovoinnista kiinnostuneet pohtimaan yhdessä motivaatiota ja luottamusta tiistaina 2.5. klo 17.

Luottamusta tarvitaan enemmän kuin koskaan, mutta samalla sen muodostaminen on vaikeampaa kuin milloinkaan. Mikä on tekniikan ja yhteiskunnan kehityksen vaikutus sekä merkitys luottamuksen muodostumisessa? Tekniikan museon Ensinööriklubi kutsuukin kehittämisestä ja innovoinnista kiinnostuneet pohtimaan yhdessä motivaatiota ja luottamusta tiistaina 2.5. klo 17.